Ansøgning: Akademikernes Startup Academy

Før du sender en ansøgning, bør du gennemgå tjeklisten her, så du ved, om du lever op til vores optagelseskriterier.

For at ansøge om optagelse hos Akademikernes Startup Academy skal du:

  • Være – eller blive – medlem af Akademikernes A-kasse. Meld dig ind nu. Det er hurtigt og nemt.
  • Kunne deltage aktivt i programaktiviteter i dagtimerne
  • Have taget beslutningen om at du vil være selvstændig/iværksætter
  • Kunne redegøre for din forretningsidé og have undersøgt dit marked, dine kunder, konkurrenter og indtjeningsgrundlag. Det kan også være, at du allerede har etableret en iværksættervirksomhed
  • Ønske aktivt at deltage i workshops og sparring med mentorer
  • Ønske at blive en del af et stærkt fælleskab og netværk med de øvrige iværksættere
  • Deltagere i København skal være indstillet på at betale 1.500 kr. for at deltage i programmet. De 1.500 kr. opkræves som engangsbetaling pr. person inden programstart og dækker 24 timers kontorplads, fri frokostbuffet og øvrig forplejning som kaffe/te.


Vi optager både solo-iværksættere og teams. Vi vil dog kun modtage en ansøgning pr. startup. Det vil sige, at hvis I er et team, skal I udvælge en primær kontaktperson, som sender ansøgningen på vegne af startup-teamet.

Ansøgning

Det næste program, der kan ansøges til, har opstart 14. september 2021. Der er et begrænset antal pladser så vi udvælger 80 til interview med henblik på optagelse.

Du kan ansøge fra 21/6 kl 12 – 16/8 kl 12.