Ansøgning: Startup København

Før du sender en ansøgning, bør du gennemgå tjeklisten her, så du ved, om du lever op til vores optagelseskriterier.

For at ansøge om optagelse hos Akademikernes Startup skal du:

  • Være – eller blive – medlem af Akademikernes A-kasse. Meld dig ind nu. Det er hurtigt og nemt.
  • Være ledig - har du spørgsmål vedr. din ledighedsstatus, så kontakt os på startup@aka.dk
  • Have taget beslutningen om at du vil være selvstændig/iværksætter.
  • Kunne redegøre for din forretningside og have undersøgt dit marked, dine kunder, konkurrenter og indtjeningsgrundlag. Det kan også være du allerede har etableret en iværksættervirksomhed.
  • Ønske aktivt at deltage i workshops og sparring med mentorer
  • Ønske at blive en del af et stærkt fælleskab og netværk med de øvrige iværksættere
  • Være indstillet på at betale 1.500 kr. for at deltage i programmet. De 1.500 kr. opkræves som engangsbetaling pr. person inden programstart og dækker 24 timers kontorplads, fri frokostbuffet og øvrig forplejning som kaffe/te.


Vi optager både solo-iværksættere og teams. Vi vil dog kun modtage en ansøgning pr. startup. Det vil sige, at hvis I er et team, skal I udvælge en primær kontaktperson, som sender ansøgningen på vegne af startup-teamet. 

Ansøgning

Det næste Startup-program begynder den 6. januar 2020 og løber til den 28. marts 2020.  Der er et begrænset antal pladser så vi udvælger 80 til interview med henblik på optagelse.

Du kan ansøge fra den 14. oktober og frem til den 26. november kl. 23.59.