Ansøgning

Før du sender en ansøgning, bør du gennemgå tjeklisten her, så du ved, om du lever op til vores optagelseskriterier.

For at ansøge om optagelse hos Akademikernes Startup skal du:

  • Være – eller blive – medlem af Akademikernes A-kasse. Meld dig ind nu. Det er hurtigt og nemt.
  • Være ledig - har du spørgsmål vedr. din ledighedsstatus, så kontakt os på startup@aka.dk
  • Have taget beslutningen om at du vil være selvstændig/iværksætter.
  • Kunne redegøre for din forretningside og have undersøgt dit marked, dine kunder, konkurrenter og indtjeningsgrundlag. Det kan også være du allerede har etableret en iværksættervirksomhed.
  • Være motiveret for og indstillet på at deltage i et 3 måneders program. Vi vil kunne mærke dit drive!
  • Ønske aktivt at deltage i workshops og sparring med mentorer
  • Ønske at blive en del af et stærkt fælleskab og netværk med de øvrige iværksættere
  • Rykke dig undervejs. Vi ønsker at hjælpe dig til at skabe fremdrift i din forretning, og vi evaluerer løbende på din/jeres indsats


Vi optager både solo-iværksættere og teams. Vi vil dog kun modtage en ansøgning pr. startup. Det vil sige, at hvis I er et team, skal I udvælge en primær kontaktperson, som sender ansøgningen på vegne af startup-teamet.

Ansøgning

Det næste Startup-program begynder den 7. januar 2019 og løber til den 29. marts 2019. Du kan ansøge nu og frem til d. 26. november kl. 12.00. Der er et begrænset antal pladser så vi udvælger 80 til interview med henblik på optagelse. De første 40 modtagne ansøgninger er garanteret en plads til optagelsesinterview.