Kom og hør om stillingen som psykolog til PPR i Jammerbugt Kommune

Brænder du for børn og unges udvikling og trivsel? Og vil du være med til at skabe et frugtbart samarbejde med barnet, andre fagprofessionelle og øvrige voksne, der alle er afgørende for et barns trivsel og udvikling? Så kom og hør om stillingen som psykolog ved Jammerbugt Kommunes PPR.

Log på og book
Tidspunkt: 23. maj 2019 09:00 - 11:30
Mødested:Aalborg
Emner: Arbejdsmarkedet

Beskrivelse:

Om jobbet PPR (Pædagogisk Psykologisk Rådgivning) arbejder på at give børn de bedste udviklingsmuligheder hjemme, i skolen, i dagtilbuddet eller i fritidsordningen. PPR samarbejder primært med forældre og institutioner og kommunens andre afdelinger ved behov. Arbejdet foregår praksisnært ude i kommunens institutioner og i et tæt og tværfagligt samarbejde med andre fagprofessionelle, børnene/de unge og deres familier. Du kan se hele stillingsopslaget her: https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/Jammerbugt/JobDetails.aspx?WebAdId=54520&Int=1 Din profil For at komme i betragtning til stillingen skal du være uddannet psykolog. Derudover er det afgørende, at du enten har erfaring med eller interesse for børn og unge-området og kan samarbejde med borgere, kolleger og samarbejdspartnere. NB.: Du vil kunne opnå autorisation i løbet af to år, hvis du ikke allerede har opnået denne. Arrangementet foregår torsdag d. 23.05 kl. 9:00 – 11:30 hos Akademikernes A-kasse Vestre Havnepromenade 9, 3.sal. 9000 Aalborg Program for dagen: o Velkomst ved Akademikernes A-kasse, Jakob Lützen, og leder af PPR, Pernille Skyum o Kort præsentation af dig o Præsentation af PPR og Jammerbugt Kommune o Speeddating, spørgsmål og netværk (husk dit opdaterede CV i printet form) Tilmeld dig via Selvbetjeningen på www.aka.dk Har du spørgsmål til arrangementet, er du velkommen til at kontakte Jakob Lützen på jlu@aka.dk. Ved din tilmelding giver du samtidig tilladelse til, at vi må videregive oplysninger om dig til virksomheden. Arrangementet er forbeholdt kandidater med interesse og baggrund inden for de listede krav til stillingen.