Planlægning og struktur

Har du et ønske om at blive bedre til at planlægge og strukturere i forhold til din tid og dine arbejdsopgaver? Dette webinar giver dig viden om, hvordan du bedst muligt prioriterer og effektiviserer dine arbejdsopgaver. Det hjælper dig med at få styr på den løbende strøm af informationer og opgaver, du modtager i løbet af en dag, så resultatet bliver mere ro, overskud og overblik over dit arbejde. Du lærer at tage styringen og undgå tidsrøvere og afbrydelser.

Log på og book
Tidspunkt: 11. maj 2020 14:00 - 15:00
Mødested:Online

Beskrivelse:

På webinaret får du: • Bevidsthed om de 4 tidsrøvere, og hvordan du kan lave dem om til 4 tidsskabere • Konkrete og lavpraktiske værktøjer til at tilrettelægge din arbejdsdag • Værdifulde og konkrete tips til at forbedre din personlige effektivitet Ekspert: Anne Birgitte Lindholm er oprindeligt uddannet kemiingeniør. Hun har mere end 20 års ledelseserfaring som mellem- og topleder og som selvstændig konsulent og underviser. Som underviser har hun specialiseret sig inden for ledelsesfelterne: planlægning og struktur, distanceledelse og ledelse uden personaleansvar/uformel ledelse. Hun er desuden forfatter til bøgerne ’Ledelse på distancen’ og ’Ledelse uden personaleansvar’.