Jeg modtager ikke jeres mails

Hvis du ikke modtager mails fra os, så er det muligt, at vores mails er havnet i din spam-mappe i din mailklient. Tjek derfor hvorvidt vores mails er havnet i din spam-mappe.

Herunder er her listet hvorledes spammarkeringen fjernes i henholdsvis Outlook, Gmail, Mail på Mac og via iCloud.

Outlook

Du åbner Outlook på din computer. Du klikker på ’Hjem’-fanen.

Du klikker på ’Uønsket’.

Du vælger ’Indstillinger for uønsket mail’.

I det nye vindue klikker du på fanen 'Afsendere, der er tillid til’. Du klikker på ’Tilføj’. I tekstfeltet, hvor du kan angive en mailadresse eller et internetdomænenavn, skriver du @aka.dk.

En anden metode er at gå ind i din spammappe og flytte en af vores beskeder over i din Indbakke. Du kan også højreklikke på mailen, vælge 'uønsket' og herefter vælge 'ikke uønsket'.

Se eventuelt mere på:

https://support.office.com/da-dk/article/oversigt-over-filteret-mod-u%C3%B8nsket-mail-5ae3ea8e-cf41-4fa0-b02a-3b96e21de089

Gmail

På følgende link, kan du se, hvordan du kan fjerne spammarkeringen i Gmail. Linket indeholder guides til hvorledes dette gøres via en computer, en iPhone, en iPad eller på Android. 

https://support.google.com/mail/answer/1366858

Mail på Mac (Klik på linket og scroll ned i bunden af siden)

I bunden af siden linket henviser til, der finder du en guide til hvorledes du fjerner ukorrekte spammarkeringer på mails der ikke er reklamepost.  

https://support.apple.com/da-dk/guide/mail/mlhlp1145/mac

Ret falske positiver i iCloud (Klik på linket og scroll ned i bunden af siden)

https://support.apple.com/da-dk/HT202315